Reklamace

Pokud si přejete reklamovat zboží, postupujte následovně:

  1. Stáhněte si Reklamační formulář zde.
  2. Vyplňte potřebné údaje a formulář zašlete na info@berninacentrum-av.cz.
  3. Přijetí formuláře Vám potvrdíme zpět na e-mail, kontaktujeme Vás a domluvíme s Vámi způsob vyřízení reklamace.
  4. Reklamované zboží bezpečně zabalte a přibalte Reklamační formulář, doklad nebo kopii dokladu prokazujícího nákup zboží (nejlépe doklad o koupi) a záruční list pokud byl ke zboží vydán.
  5. Zboží zašlete na dohodnutou adresu (adresu provozovny obchodu nebo adresu servisního střediska).
     

Reklamace se řídí Obchodními podmínkami a Občanským zákoníkem.

Kontaktní údaje:

  • adresa pro doručování: Patchwork Andrea Votrubcová Bernina Centrum Plzeňská 3352/156, 150 00 Praha 5,
  • adresa elektronické pošty: info@berninacentrum-av.cz,
  • telefon: 604 24 27 09.
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.